ŽASTŲ PLASTIKA

Žastų plastika (brachioplastika) - tai žastuose esančios odos ir riebalinio sluoksnio pertekliaus pašalinimas siekiant gražesnės, tvirtesnės ir stangresnės visos rankos išvaizdos. Praradusią stangrumą, nukarusią žastų odą ar didelį jos kiekį dažniausiai sąlygoja senėjimo procesai, tačiau įtakos gali turėti ir numestas svoris ar paveldimumas. Paprastai sutvirtinti žastų odos ir pagerinti jų estetinės išvaizdos nepavyksta vien sportu ar sveika mityba. Neretai atliekant žastų plastiką yra ir nusiurbiami žastų riebalai.

Svarbu žinoti, jog dėl plonos žastų odos, po žastų plastikos likę randai yra labiau matomi, nei kitose kūno vietose.

Konsultacijos metu aptariami paciento lūkesčiai.

Operacijos metu taikoma bendroji nejautra, jos trukmė apie 2-2,5 val.

Priklausomai nuo individualios situacijos ir šalinamos odos bei riebalų kiekio, pjūviai gali būti atliekami per visą ilgį nuo alkūnės iki pažasties. Operacijos metu sumažinamas kabančios odos perteklius žastų srityje, įtempiamas ir pašalinamas viršutinėje rankos dalyje susikaupusio riebalinio audinio perteklius. Jei reikalinga, atliekamas riebalų nusiurbimas.

Po operacijos pacientai išleidžiami namo sekančią dieną, į darbą rekomenduojama grįžti po savaitės ar dviejų.

Po operacijos žastų plote gali jaustis skausmas, jautrumas, patinimas - jis praeina per keletą savaičių. 2 mėnesius po operacijos reikia nešioti kompresinę aprangą - specialias rankoves, prispaudžiančias žastų odą ir padedančias sumažinti tinimą. Didelio fizinio krūvio vengti reikėtų keletą mėnesių, o pjūvio vietas saugoti nuo saulės spindulių - bent pusę metų.

Komplikacijų rizika yra itin maža, tačiau galima neigiama reakcija į anesteziją, kraujavimas, infekcija, ryškūs randai, rankų tinimas, asimetrija, apsunkintas gijimas ir siūlės prasiskyrimas. Visų šių komplikacijų dažniausiai išvengiama laikantis chirurgo rekomendacijų po operacijos.

Pirminiai rezultatai matomi iškart po operacijos, o galutinis rezultatas vertinimas po 3 mėn.

Nuo 2200 Eur. Tikslią operacijos kainą sužinosite konsultacijos metu, kuomet chirurgas įvertins operacijos sudėtingumą.