KRŪTŲ PAKĖLIMAS

Krūtų pakėlimas (mastopeksija) dažniausiai atliekama siekiant suteikti krūtims jaunatviškesnę išvaizdą. Vykstant senėjimo procesams, dėl gravitacijos ir sumažėjusio elastingumo, krūtų audinys yra tempiamas žemyn, dėl ko krūtys nukąra ir praranda stangrumą. Tokie pokyčiai gali įvykti ir po nėštumo bei žindymo ar numetus daug svorio. Išspręsti šias problemas gali krūtų pakėlimas, kurio metu krūtys pakeliamos, susigrąžinama jų buvusi pozicija ir stangrumas. Krūtų pakėlimo operacija gali būti derinama su krūtų didinimo operacija ar mažinimo operacija.

Krūtų pakėlimas gali būti aktualus tuomet, kai:

• Krūtys yra plokščios ar pailgos;
  • Viena krūtis yra žemiau už kitą;
  • Krūtų oda yra akivaizdžiai išsitampiusi;
  • Krūtų tūris neatitinka jas dengiančios odos kiekio.

Ką verta žinoti apie krūtų operacijas?

Krūtų pakėlimo operacija daroma prieš tai atlikus mamogramą (krūtų echoskopiją) ir kraujo tyrimus, siekiant užsitikrinti, kad po operacijos nebūtų komplikacijų.

Krūtinės pakėlimas atliekamas naudojant bendrąją nejautrą, operacijos trukmė - apie 2,5 val.

Operacijos metu atliekamas inkaro formos pjūvis ar vertikalus pjūvis nuo spenelio iki krūties apačios.

Krūtų pakėlimo operacijos metu atlikus pjūvį ne tik pašalinamas odos perteklius, bet ir pakeliama aureolė su speneliu.

Jei kartu su krūtų pakėlimo operacija atliekamas ir krūtų didinimas, tuomet implantai dedami po krūties audiniu ar raumeniu.

Po operacijos pacientės išleidžiamos kitą dieną, o grįžti į darbą rekomenduojama ne anksčiau kaip po savaitės po to, kai atliekamas krūtų pakėlimas. Po operacijos normalu jausti skausmą, krūtinės jautrumą, tirpimą ir patinimą, spenelių nejautrumą - šie pojūčiai turėtų praeiti po kelių savaičių. 3 mėnesius po operacijos reikia dėvėti specialią liemenėlę, tiek pat laiko reikėtų vengti fizinio aktyvumo.

Krūtinės pakėlimas nėra su didele rizika susijusi operacija. Visgi, po jos gali pasireikšti tokios komplikacijos, kaip kraujavimas, infekcija, skausmas, skysčių kaupimasis, audinių nekrozė, platūs randai, spenelių nejautrumas, padidėjęs jautrumas krūtinės srityje, alerginės reakcijos į anesteziją. Visų šių komplikacijų dažniausiai išvengiama laikantis chirurgo rekomendacijų po operacijos.

Su krūtų pakėlimo operacija susijusią riziką didina rūkymas, nutukimas, lėtinės širdies ir kraujagyslių sistemos ligos, cukrinis diabetas, endokrininės sistemos ligos, kai kurios kitos lėtinės ligos.

Nors po operacijos tikėtinas patinimas, tačiau pirminis rezultatas matomas iškart, o galutinis rezultatas - po 6-12 mėnesių.

Krūtų pakėlimo operacijos kainos: 4400 - 4500 EUR

Krūtų didinimas ir pakėlimas (kaina su krūtų implantais): nuo 4500 Eur