KRŪTŲ DIDINIMAS IMPLANTAIS

Krūtys visais laikais buvo laikomos vienu iš moteriškumo simbolių, todėl nenuostabu, jog krūtų didinimas išlieka viena populiariausių estetinės chirurgijos operacijų visame pasaulyje. Didesnė krūtinė gali prisidėti prie padidėjusio pasitikėjimo savimi ir kompleksų atsikratymo.

Krūtų didinimas implantais tinkamas tuomet, kai:

• Norima padidinti krūtis;
  • Norima sulyginti asimetriškas (nevienodo dydžio ar formos) krūtis;
  • Norima atstatyti buvusią krūtų formą po nėštumo ar žindymo, numetus svorio ar vykstant senėjimo procesams;
  • Norima suformuoti krūtinę po mastektomijos (dalinės, vienos arba abiejų krūtų pašalinimo).

Tiesa, kartais vien krūtų implantai negali suteikti trokštamo rezultato - taip dažniausiai nutinka po nėštumo ir gimdymo, kuomet pasikeičia ne tik krūtų dydis, bet ir forma bei stangrumas. Tokiu atveju naudojami ne tik krūtų implantai, bet kartu atliekama ir krūtų pakėlimo operacija.

Krūtų didinimas implantais gali būti atliekamas kartu su riebalų persodinimu į krūtis.

Ką verta žinoti apie krūtų operacijas?

Kai atliekamas krūtų didinimas implantais, svarbiausia prieš operaciją pasirinkti tinkamą implanto dydį bei formą. Šiai operacijai naudojami krūtų implantai atitinka aukščiausius kokybės standartus.

Labai svarbu, jog pacientė turėtų realius lūkesčius, nes krūtų didinimas yra ribojamas kūno anatomijos, o krūtų implantai parenkami ne tik pagal pacientės pageidavimą, tačiau ir pagal krūtinės ląstos formą bei diametrą, krūties pasmukimą.

Prieš operaciją rekomenduojama atlikti krūtų echoskopiją.

Taip pat prieš operaciją būtina įspėti gydytoją, jei sergate arterine hipertenzija, širdies ir kraujagyslių sistemos ligomis, autoimuninėmis ligomis, turite alergijų, kraujo krešumo sutrikimų ar kitų lėtinių ligų, rūkote, vartojate vaistus ar maisto papildus, lieknėjimą skatinančius vaistinius preparatus.

Krūtų didinimo operacija atliekama taikant bendrinę nejautrą, vidutiniškai operacija trunka 1 -1,5 val.

Kai atliekamas krūtų didinimas implantais, pjūvis gali būti atliekamas pasirinktinai: per aureolę (tamsesnę vietą aplink spenelį), po krūtimi arba per pažastį. Operacijos metu atlikus pjūvį, krūties srityje suformuojama ložė, į kurią įstatomas implantas. Implantai įprastai dedami dalinai po raumeniu, dalinai po liauka (DUAL-plane metodas). Įstačius implantą, pjūvis susiuvamas ir sutvarstomas. Pjūvio vietoje susiformuoja randas, tačiau, laikui bėgant, jis pašviesėja ir tampa mažiau pastebimas.

Pacientės išleidžiamos namo kitą dieną. Po operacijos ilsėtis rekomenduojama apie savaitę. Keletą savaičių po operacijos krūtys gali būti jautrios, patinusios, skausmingos - tai normali būsena, kuri praeina. Maudytis po dušu galima po 3 dienų, tik po maudynių svarbu pasikeisti tvarsčius. Po operacijos 3 mėnesius reikia dėvėti specialią liemenėlę, kuri prilaiko krūtinę. Taip pat 3 mėnesius rekomenduojama aktyviai nesportuoti, nemiegoti ant pilvo, staigiai nekelti rankų, nekilnoti, netempti ar nestumti sunkių objektų.

Po to, kai atliekamas krūtų didinimas implantais, rekomenduojama kas metus apsilankyti pas operaciją atlikusį plastikos chirurgą apžiūrai ir krūtų echoskopijai.

Krūtų didinimo operacija nėra rizikinga, jos rizika nedidelė. Visgi, kaip ir po bet kurios kitos intervencinės procedūros, po jos gali pasireikšti tokios komplikacijos, kaip kraujavimas, infekcija, skausmas, skysčių kaupimasis, padidėjęs jautrumas krūtinės srityje, alerginės reakcijos į anesteziją, implanto plyšimas arba pasikeitusi jo vieta, krūtinės sukietėjimas dėl randėjimo. Visų šių komplikacijų dažniausiai išvengiama laikantis chirurgo rekomendacijų po operacijos.

Su krūtų didinimo operacija susijusią riziką didina rūkymas, nutukimas, lėtinės širdies ir kraujagyslių sistemos ligos, cukrinis diabetas, endokrininės sistemos ligos, kai kurios kitos lėtinės ligos.

Pirminis rezultatas matomas iškart po operacijos, tačiau galutinis rezultatas vertinamas ne anksčiau nei po 6-12 mėnesių.

Krūtų didinimo implantais kaina: nuo 3700 EUR

Tiksli krūtų didinimo operacijos kaina pateikiama konsultacijos metu, kuomet chirurgas įvertina operacijos sudėtingumą.

Galerija