SĖDMENŲ DIDINIMAS IMPLANTAIS

Sėdmenų didinimas implantais - tai operacija, kurios metu implantų pagalba sėdmenys padidinami, jiems suteikiama riestesnė forma ir padailinama figūra bei jos proporcijos. Paprastai sėdmenų dydį ir formą lemia genetika, tačiau įtakos gali turėti ir senėjimo procesai, nėštumas ar dideli svorio pokyčiai.

Sėdmenų didinimas implantais gali padėti, kai:

• Netenkina turima sėdmenų forma ar/ir dydis;
  • Sėdmenys yra asimetriški;
  • Sėdmenys praradę stangrumą dėl senėjimo procesų ar didelių svorio pakitimų.

Sėdmenų didinimo implantais operacija gali būti atliekama kartu su riebalų persodinimu į sėdmenis.

Konsultacijos metu aptariami pacientės lūkesčiai, numatomas implantų dydis. Mūsų klinikoje naudojami implantai yra užpildyti silikono geliu, yra sertifikuoti, kokybiški ir saugūs.

Operacija atliekama taikant bendrąją nejautrą, jos trukmė - apie 1,5 val.

Pjūvis atliekamas ties kryžkauliu raukšlėje tarp sėdmenų - pjūviui sugijus, rando beveik nesimato. Implantas yra dedamas į pačius sėdmenų raumenis, gana toli nuo pagrindinių nervų ir kaulų, taigi sėdmenų jautrumas išlieka toks pat. Įdėjus implantus, užtikrinama jų simetrija ir pjūvis susiuvamas.

Pacientės išleidžiamos namo tą pačią dieną, į darbą rekomenduojama grįžti maždaug po savaitės.

Keletą savaičių po operacijos sėdmenys gali būti jautrūs, patinę, skausmingi - tai normali būsena, kuri praeina. Pirmąją savaitę judėjimas yra apribojamas, taip pat reikėtų vengti sėdėti tiesiai ant sėdmenų, vengti aktyvaus sporto. 8 savaites po operacijos reikėtų nešioti kompresinius drabužius, apie 2 mėnesius vengti fizinės veiklos bei nemiegoti ant nugaros.

Komplikacijų rizika yra itin maža, tačiau galimos neigiamos reakcijos į anesteziją arba patį implantą, infekcija, kraujavimas, kraujosruvos, asimetrija, nelygumai. Visų šių komplikacijų dažniausiai išvengiama laikantis chirurgo rekomendacijų po operacijos.

Pirminis rezultatas matomas iškart po operacijos, tačiau galutinai sėdmenys susiformuoja po 3-4 mėnesių.

Sėdmenų didinimas implantais: nuo 4500 EUR